Digital Signage dla stacji paliw

 

Założenie

Stacja paliw rozwija swoją markę i w ofercie posiada produkty pozapaliwowe a także usługi. Znaczny akcent jest postawiony na oferowanie oferty gastronomicznej, w tym sprzedaż hot-dogów i kawy. Opcjonalnie brana jest pod uwagę możliwość że stacja paliw posiada myjnie samochodową, stacje diagnostyczną, kantor, wypożyczalnie przyczep i tp. Stacja posiada grono stałych klientów, również są klienci którzy tankują sporadycznie (bez przywiązania do danej stacji)


Cel

Stworzenie instrumentu który skutecznie zmotywuje klientów do zakupów na stacji, skorzystania z oferty gastronomicznej.
Zaproszenie klientów do aktywności i lojalności.
Informowanie o przyszłych promocjach.
Dodatkowe źródło przychodu poprzez pozyskiwanie reklamodawców.
Dostępność dla każdej stacji paliw.

 

Realizacja

Rozszerzenie podstawowych możliwości dystrybutora paliwowego poprzez zaprojektowanie systemu Outdoor Digital Signage z wyświetlaczami o przekątnej 12.1 cali z technologią IPS. Połączone wyświetlacze tworzą wspólną sieć.

Jest to prawdopodobnie pierwszy i jedyny system na świecie który nie wymaga oddzielnego serwera i setek metrów kabli. W praktyce oznacza to instalacja systemu dla całej stacji potrwa ok. 30-50 minut, i w odróżnieniu od systemów konkurencji instalacja nie generuje kosztów.

W systemie Digital Signage Woltium Move X12 komunikacja, synchronizacja, wgrywanie kontentu odbywa się bezprzewodowo.
System zarządzania treścią daje szerokie możliwości, a jego obsługa jest intuicyjnie prosta.
Wyświetlacz jest montowany przy każdym stanowisku do tankowania, a klient na stacji spędza przy nim około 2-3 minut. Wyświetlacz przy dystrybutorze jest bardziej skuteczne narzędzie sprzedażowe niż wyświetlacz w budynku stacji czy tuż przy wejściu.

 


Parametry techniczne:

Rozmiar 12.1 cali
Typ matrycy: IPS
Rozdzielczość 1024x768
Proporcje: 4:3
Klasa szczelności: IP65
Temperatura pracy -30 +50 (°C)